Persbericht – 31 augustus

PROJECTKOOR CANTIAMO VAN START

NIEUWE LEDEN VAN HARTE WELKOM

In Deurne is kortgeleden het nieuwe Projectkoor Cantiamo opgericht.

Het koor zingt muziekstukken gecomponeerd in de periode vanaf 1500 tot heden. Door de tijd heen is onder meer werk van de volgende componisten opgenomen in het repertoire: Jacob Arcadelt (Il bianco e dolce cigno), Georg Friedrich Händel (Lascia ch’io pianga), Felix Mendelssohn Bartholdy (3 liederen uit Opus 59), Arthur Sullivan (The long day closes) en Karl Jenkins (Adiemus).

De repetities zijn op woensdagavond van 20.00- tot 22.00 uur en worden gehouden in Gemeenschapshuis Den Draai in Deurne. De eerste repetitie is op 4 oktober. De laatste repetitie van het project is op 20 maart 2024. Zangers en zangeressen uit de regio worden uitgenodigd om mee te komen zingen bij Projectkoor Cantiamo. Heb je geen of weinig ervaring met zingen in een koor, iedereen is van harte welkom. Vooral mannenstemmen kunnen we nog goed gebruiken.

De kosten voor het hele project bedragen 100 euro. Wilt u graag een maand op proef mee komen zingen? Ook dat is mogelijk. U betaalt dan 10 euro.

Hebt u zin in zingen in een gezellig koor en/of zoekt u nog een leuke vrijetijdsbesteding voor de wintermaanden, dan is het Projectkoor Cantiamo zeker iets voor u.

Meer informatie, bijvoorbeeld over het repertoire, vindt u op de website: www.projectkoorcantiamo.nl.

Hebt u interesse stuur een bericht naar info@projectkoorcantiamo.nl.

Comments are closed.